czwartek, 9 czerwca 2011

Decupage

Ozdabianie rzeczy metodą decupagę nauczyłam się od kuzynki i jej syna  byłam pod wrażeniem ich prac i  też postanowiłam spróbować i oto efekty w postaci jajek wielkanocnych.



Wazonik zrobił dla mnie syn kuzynki na pamiątkę.



Wujek od dawna marzy o nowym aucie  więc mama postanowiła spełnić jego marzenie i podarowała mu na urodziny  wyjątkowe auto , a że wujek wędzi i nie tylko i bardzo pyszne są te jego wędzonki stąd taki wzór. Z prezentu był zaskoczony, a zarazem bardzo mu się podobał.


Z drugiej strony auta jest fotka wujka oczywiście nie prawdziwa tylko z serwetki i obok niej był jeszcze wierszyk urodzinowy ale już go nie zdążyłam z fotografować.



















































 





1 komentarz:

  1. Autko jest prześmieszne, wujcio pewnie był bardzo zadowolony. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń